Lördag 21 januari

Igår kväll var det riktigt trevligt, maten blev god och även mojiton som Pablo och Kim gjorde :)

Vi hade våran 5-kamp med grenar som äta munk utan att slicka sig runt munnen (jag förlorade den grenen stort), Wii bowling, stoppa en pingisboll i ett glas med hjälp av knäna, stoppa en tampong i en flaska och bära iväg flaskan (som pennan i flaskan fast tampongen skulle suga upp vattnet så det inte kom ut igen) sen den sista var att riva en så lång sammanhängande bit ur en tidning, den som rev den längsta vann!
Det är verkligen svårare än vad man tror, Johanna gick in med inställningen att hon skulle förlora MEN tänka sig hon vann istället hela skiten :D
Tvåa kom Pablo och Kim tillsammans och jag kom sist!

Sen fick jag en jätte bra present av Johanna och Kim, verkligen överraskande bra jag hade nog inte kommit på den idéen. De gav mig ett solkort på ett ställe som heter open sun & good looks här i Täby och en champagne :D
Det passar verkligen utmärkt nu när det bara är två veckor kvar tills vi åker till Thailand och jag som har så ljust pigment vill sola upp mig lite, inte bara för färgens skull utan även så att huden är lite van och att jag då inte bränner mig lika lätt där nere de första dagarna.
Så jätte tack för presenten :)

Kvällen blev inte så lång, de kändes som vi alla var lite trötta och sega så vi kom inte igång riktigt! Man känner sig ibland så gammal när sånt händer och om man tänker tillbaka lite på när man var yngre så orkade man ju festa flera gånger i veckan utan att de tog på krafterna. Men det var som sagt förr ;)

Ha det bra
/ Mikaela



Kommentarer
Postat av: Johanna Nyholm

Tack för en trevlig kväll!

2012-01-23 @ 19:44:52
URL: http://jnyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu