Lååång dag

Denna dag har känns väldigt lång och ganska tråkig men nu är den snart slut och trött är jag också.
Eftersom både jag och Pablo arbetar 12-21.30 varje tisdag brukar det bli en väldigt snabb middag eller så köper vi med oss något hem. Idag blev det en hemmagjord hamburgare, en varm macka i ugn, kokta majskolvar och en liten sallad till hamburgaren, det var faktiskt gott!
Nej nu blire att ta hand om disken och sen krypa ner i sängen, först måste jag tyvärr fixa en av mina naglar som jag råkade paja idag på jobbet!!! Det är så typiskt mig att inte gå och hämta en kniv/sax när man ska öppna en låda, jag river hellre med alla fingrar jag har tills jag får upp den och det höll inte en av naglarna för. Nästa gång blire saxen tror jag :)
Ha det bra
/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu