God natt

Nu är det snart sova som gäller, vi har tvn på och kollar lite lätt på CSI som går på 5:an samtidigt som vi spelar Wordfeud mot varandra :)
Vi har ätit en god middag - tacos! Det är nog något som jag aldrig tröttnar på, jag bara älskar den rätten. Efter det fixade jag mina naglar, förlängde dem och dekorerade lite... Det blev jättefint!
Sen fick jag massage av min älskling det var välbehövligt och skönt. Pablo har faktiskt varit jätte snäll och erbjudit sig att massera flera kvällar på sista tiden och de tackar man ju inte nej till ;) hehe.
Ha det bra
/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu