Gårdagen

Igår var ju som sagt min födelsedag, dagen började tidigt med jobb 7-16! På jobbet fick jag en 40 minuters massage, så skönt och välbehövlig.

Efter jobbet åkte jag och Pablo till Täby C för att se på bio - Hamilton. Filmen var lite seg emellanåt med den var ändå väldigt bra och vilken kropp Persbrandt har fått. Innan bion så åt vi lite snabbt, jag åt på taco bar och Pablo på burger king :)

När filmen vad klar åkte vi till Ica och handlade lite godsaker sen åkte vi hem och gjorde en liten kvälls buffé!
Det blev varsin löjromstoast, havskräftor, skagenröra och så delade vi på en asti och satt och prata länge. Det var riktigt mysigt och gott :)

Så jag hade en bra födelsedag även om det börjas kännas onödigt att fira varenda snart ;)

Ha det bra
/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vaf mysigt!

2012-01-26 @ 16:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu