Besviken

Idag efter jobbet skulle jag åka till de nya gymmet som öppnar idag i hägernäs. Jag hade verkligen sett fram emot att börja träna och framförallt att det var så nära... Men när jag åkte dit så blev jag bara besviken, det var SÅ litet, hade endast 2 st löpband och två stycken cyklar. Hallen var hälften så stort som mitt badrum och mitt badrum är väldigt litet!!
Jag kan inte förstå att de gymmet ska ta 300 pers, tänk vilka köer de ska vara på alla maskiner. Nej så jag tackade för mig och åkte smått ilsken hem.

Men träna ska jag, nu lutar det åt puls och träning Täby kyrkby och då kan jag även träna med Johanna som äger ett puls och träning gym (fast det i edsberg) :D

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag piggnar till lite, sen blire varma mackor och mozzarella sticks till middag :)

Ha det bra
/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: Johanna

Och vart tog reklam loggan vägen då? Haha ;)

2012-01-29 @ 21:28:30
Postat av: Mikaela

Den kommer när jag skaffat kortet, lovar ;D

2012-01-29 @ 23:17:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Mikaela

Den kommer när jag skaffat kortet, lovar ;D

2012-01-29 @ 23:18:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Sofie

Då syns vi på gymmet;)! Ja tränar där med! Ha en toppen härlig resa!!! Ni kommer få det sååå häftigt! Kram

2012-02-02 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu