THAILAND

Om ca 4 timmar ska vi bege oss till Arlanda :D
Jag och Pablo har försökt ställa om dygnet så vi gick och la oss 18.30 igår kväll och tänkte sova till 02.00 någongång. Det gick väl inte så vidare för mig för jag vaknade 21.30 igen jätte hungrig. Så ut i köket och laga mat sen satt jag och Alexandra och kollade tv tills ca 01.00 och jag somnade igen vid 02.00 och vaknade nu vid 04.40!
Det var min natt, men den är nog bättre än Pablos natt! Pablo somnade nämligen tidigare än jag och sover fortfarande och nu är klockan 06.00... Vi får se hur de här går, vi har ju iaf försökt :D

Nej nu ska jag gå och fixa de sista sen göra frukost :)

Ha det bra för det kommer jag ha, vi hörs om två veckor om jag inte lägger upp något från Arlanda!
/ Mikaela
(bilden är från nyår och faktiskt den enda jag har på oss 4. Kim, Johanna, jag och Pablo)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu