SEMESTER!!

Nu har jag semester, arbetade mitt sista pass 12-21 idag :D kommer tillbaka till jobbet igen den 25/2 och det känns bra.

Det har varit en ganska stressig dag, mycket kunder och mycket annat att göra. Men tiden går fort när man har mycket att göra ;)

Kollade in Johannas blogg på rasten, hon och Kim var ute på en promenad i den otroligt kalla men ack så fina vinterdag. Måste säga att jag blev riktigt avundsjuk och jag tycker inte ens om att gå på promenader!

Imorgon ska vi börja packa våra väskor, Pablo har redan tagit upp de från källaren så nu måste de bara fyllas :) han har även varit jätte duktig och snäll och tvättat ALL smuts tvätt vi hade, så skönt att komma hem och slippa se den högen plus att hela lägenheten luktar fräscht av all nytvättad tvätt :)
Pablos mamma kommer på en sen lunch vid halv 2 imorgon. Vi får se vad vi kommer att bjuda på, det blir något med kycklingspett iaf!

Nej nu ska jag gå och sova
God natt
/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu