Måndag 6 februari

Idag väcktes jag av att Pablo rusar in i rummet och ropar "älskling audin startar inte, kan jag ta din bil?" klockan 5.40 imorseoch... han fick såklart ta min bil som dessutom alltid startar :D
Det är inte vad vi behöver dagen innan våran Thailands resa :/ ut med startkablar och sen måste ju bilen köras ett tag så batteriet hinner ladda, den ska ju ändå stå 15 dagar efter denna uppladdning. Jaja, vi får fixa det på Pablos lunch då vi också ska hinna hämta ut pengarna från forex som vi har beställt till resan.

Vid tre kommer Alexandra hit, vi ska åka och handla mat till henne + att jag behöver lite saker från Apoteket till resan och en kudde man har runt nacken till planet, här ska vi sitta skönt :)

Nej nu måste jag ta tag i den sista tvättmaskinen som ska tvättas sen är det storstädning som gäller. Man vill ju lämna lägenheten i samma skick man vill få tillbaka den i :D

Ha det bra
/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu