Hemma igen

Då var våran resa över och jag måste säga att dessa två veckor har gått så snabbt. Vi har haft det superba och det gick verkligen jätte bra att resa med ett annat par :) Vi har haft det jätte roligt!!
Vi har badat, solat, åkt moppe, snorklat, ätit både god och äcklig mat, sett vattenfall, badat i vattenfall, åkt båt mm.
Nej allt har varit toppen, hotellet var jätte fint och stränderna också.
Men det är jätte skönt att vara hemma med sina egna saker och svensk mat, de har jag saknat mycket speciellt sista veckan.
Jag har tyvärr inga bilder att lägga upp lite snabbt då jag har lämnat in min mobil och min dator är superduper seg. Tack för att iPaden finns :D

Dyngsrytmet är inte helt bra än, jag vaknar 05.00 varje morgon och är heeeet slut vid 21.00 på kvällen! Funderar på om jag ska försöka sova mitt på dagen idag så jag kan stanna uppe längre ikväll och förhoppningsvis kunna sova längre imorgon.


/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu