Mellandagarna

Julafton var väldigt mysig, ingen stress inga måsten. Vi tillbringade dagen med pappa och Rose-Marie i Vallentuna där vi kollade Kalle och åt mat. Klockan 20.30 åkte vi hem till oss och började våran egen julafton där vi öppnade våra paket och drack ett glas champagne. Jag fick massa fina saker som jag är väldigt nöjd över, Pablo verkar också väldigt nöjd ned sina klappar så jag tror vi båda har lyckats i år!

Gårdagen tillbringade vi i soffan framför en mängd bra filmer. Det är så skönt med sånna slappar-dagar då man inte har några måsten.

Nu ska vi strax bege oss mot Täby C för att se vad rean har att erbjuda, jag vill hitta en klocka som är lite minde än de vanliga som är jättestora på min lilla handled. Vi får se vad vi hittar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu