Länge sedan jag skev något här...

December månad har fullrulle nonstop! Skönt att året snart är slut och vi snart börjar på ett nytt spännande år.

Idag fyller min fina pappa år. Jag och Pablo ska åka upp till honom strax och bli bjudna på middag och sen ska vi spela Bingolotto hela kvällen i hopp om att vinna massa pengar, vi får väl se hur det blir med pengarna men trevligt ska vi ha.

Jag lovar att skiva bättre här nu när all julhandel är över och vi går in i lugna januari. Nu ska jag packa in bilen så ska vi gasa upp mot Roslagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu