God Jul

Jag och Pablo har haft en väldigt mysig julaftonsmorgon. Vi startade med en lång sovmorgon sen gick vi ut i köket och gjorde en julig frukost som bestod av julskinka, gräddost, korv, julknäckebröd och vörtbröd. Julskinkan har varit klar i en vecka men jag har inte hunnit smaka på den förrän nu men den var såå god och saftig.
Nu kollar vi ikapp lite på julkalendern Mysteriet på Greveholm, vi slutade kolla efter den 9/12 så vi har många avsnitt att se igen :)

God Jul på er. Jag önskar att ni får en fin och harmonisk julafton, det ska jag ha i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu