Söndags filmen

Söndagar är den dagen i veckan som film känns extra mysigt, helst ska det vara höst eller vinter så man kan krypa upp i soffan med en filt runt sig och bara mysa.
Jag känner att jag är inne i en film period. Filmen "livstid" vi såg igår var as bra, den rekommenderar jag starkt. Ikväll blir det filmen "red riding hood" alltså rödluvan :) jag köpte den idag på ica när jag lämnade in den andra filmen jag hyrde. Det är som ett litet måste när jag klivet in i den butiken jag bara mååååste gå fram till maskinen och kolla om jag hittar något som faller mig i smaken och det gör det alltid ;)

Juste jag hittade en tvättid idag som började precis när jag gick ner till tvättstugan så jag sprang upp i lägenheten och släpade med mig all tvätt som surnat + lite filtar! Så skönt att allt är rent och fräscht nu. Medan jag sprang fram och tillbaka med tvätt åt alla håll och kanter så kom Pablos mamma förbi på lite fika. Pablo hade bakat en kladdkaka och till det hade vi vispad grädde och passionsfrukt, sökte egentligen hallon att ha till men tyvärr fanns det inga där jag handlade fast det var jätte gott med passionsfrukt till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu