Nöjd tjej!

Haft en bra dag på jobbet den gick snabbt och jag fick mycket gjort! Väl hemma bestämde jag mig för att göra revbensspjäll från grunden, ja förutom att döda/stycka djuret såklart ;) så jag har kokat och griljerat revbensspjäll i en smakrik glace, till de hade jag en hemmagjord coleslaw, potatis och majskolv! Supergott om man har tiden att hålla på för det tar ett tag. Efter maten så har jag färgat mitt hår lite mörkare men inte jätte mörkt, blev nöjd. Sedan har jag bäddat rent i sängen och små städat lite. Jag älskar när sängen är nybäddad, doftar smått av sjöljmedel och lakanen är mjuka och sköna... till de så måste man bara duscha, peela huden och smörja in sig så allt är så rent och mjukt det bara går att få :) eftersom vi har två söta katter som gärna sover i sängen så krävs det en del städning och tvättning och det gör bara så man uppskattar det precis nytvättade mer!
Nu ska jag sova, nöjd med dagen och livet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu