Min lilla prinsessa

Alva har en riktig "hata matte och umgås hellre med husse" tid. Jag och Alva har alltid varit ett team och gjort de mesta tillsammans, sovit, städat, kollat tv, lagat mat, ätit mm. Men inte sen i förrgår... hon är jätte grinig på mig och sover hellre i kattkojan på golvet än hos mig och innan hon lägger sig där så ligger hon gärna hos Pablo och blänger lite surt åt mitt håll. Annars om allt var som vanligt så reser hon sig aldrig ur sängen innan jag rest mig först, vad har jag gjort henne? och vem har sagt att siameser/orientaler är lätta husdjur, de har väldigt speciella beteenden och visar direkt om de inte är nöjda med tillvaron. Det blir till att fjäska järnet för lilla tösen så allt blir som vanligt igen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Men Alva då! Ja det blir till att fjäska Mickis! Men du vet ju att orientaler är både speciella och rasister...hahaha! Kram

2012-08-08 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu