Lunch med Carro

Kom nyss hem från en lunch med Carro, hon är hemma nu över helgen och eftersom vi ses så sällan så är det värt att bara ses över 1timme på lunch :) Jag åt kebabtallrik och Carro tog en oxfilé pasta. Hemskt gott och trevligt!

När jag kom hem och skulle vika tvätten jag tvättade igår så kände jag direkt att vissa tjockare kläder luktar surt (!!!!) och så kom jag ju på att det är RÖTMÅNAD. Jag hatar den tiden, man kan inte tvätta tjockare kläder om man inte kan torktumla och jag kör inte mina kläder i torktumlaren för då krymper de! Man kan knappt skura golven för det är så fuktigt att det tar evigheter att torka.
Nu har jag ju huuur mycket kläder som helst som surnat och fortfarande är fuktiga så jag måste gå och boka tvättstugan för där finns det torkskåp, vem vill gå till den allmänna tvättstugan när man har tvättmaskin+torktumlare hemma?
Jag ska aldrig mer tvätta under rötmånaden, får bunkra upp innan nästa år, klarar inte av sura saker! Nej nu mot tvättstugan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu