Lördag morgon

Nu imorse så gjorde min underbara fästman frukost på sängen. Det händer inte allt för ofta men det gör bara att jag uppskattar det så mycket mer :) han bjöd på mackor, ägg, grapefrukt, yoghurt, juice och kaffe så nu är jag mätt och belåten!

Igår kväll hade vi Paulina över på middag, det var supermysigt att sitta och prata lite. Vi åt potatisgratäng, helstekt fläskfile, kantarellsås som vi hade i mer kantareller och en sallad!
Efter middagen så kom Jennie, Lina, Daniel, Alex, Pontus och Emma förbi, vi satt och pratade några timmar och drack något glas vin till de :)

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, Pablo åkte precis iväg för att spela golf. Jag hoppas han kommer hem till klockan 18 så vi kanske hinner göra något ikväll :) Jag tror vi ska hyra en film av Lisa Marklund som släpptes den 15/8, detta är den 4de filmen av 6st och jag har sett alla innan... nu kommer jag inte på vad den heter men det kan jag berätta sen :) alla filmerna är iaf skit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu