Ledig onsdag

Igår mådde jag jätte konstigt hela dagen. Hade feber, ont i kroppen och huvudet och inget av de gav sig även om jag tog Alvedon! Tänkte direkt att nu blir jag sjuk och sängliggande så jag tog två Alvedon och gick och lade mig, sov riktigt dåligt hela natten och vaknade tidigt i morse fast jag fick sova hur länge jag ville men när jag vaknade så mådde jag faktiskt bra :D
Jag och Lina åkte iväg och käkade lunch runt 12, det blev pizza vilket jag sen ångrade då jag blev äckligt mätt och kände verkligen hur onyttig den var... nej nästa gång blir det en sallad eller något fräscht! Efter pizzan så åkte vi passande nog och kollade på ett gym i hägernäs. Det var väldigt litet men priset är SÅ billigt så det får de gärna vara då och de verkar inte vara så många som tränar där heller och jag kan anpassa mina tider då jag ska träna. Det kostar 1500:- om året, det är 125:- månaden och 4:- om dagen... billigare kan det inte bli och inte närmare heller! Får se när jag får foten ur röven och går dit och tecknar ett kort, hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu