Internet shopping

I brist på annat och allmän lathet att ta sig ut i affärer så har jag nu handlat på nätet och kommer få de levererat hem :) Det blev 4 stycken tröjor från lager157 och från hm blev det 2 höst jackor, 2 linnen, 1 kofta, 1 tröja, 1 väska och allt detta fick jag för endast 1600:- det kallar jag kap :D
Nu måste jag bara hitta lite höstskor så får hösten gärna börja med desamma!

Nu ska jag gå in i gästrummet och slipa till en vägg som Pablo har spacklat och jag sedan målat över (för ca ett år sedan). Den är bucklig och ful så nu blir det att göra om, göra rätt och aldrig göra om det misstaget igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu