Fredagsmyyyyyys

Tanken var att jag och Pablo skulle äta kräftor ikväll men det blev lite andra godsaker istället :) Till förrätt blev det en het räkcoctail som innehöll granatäpple, gurka, chili, rödlök, olja, lime, honung, tabasko och lite kryddor. Den blev så himla god. Till huvudrätt åt vi ryggbiff med en potatisbakelse toppad med fetaost, massa olika kryddor sen ringlade jag på honung och olivolja.
Jag såg dessa recept på halv åtta hos mig i tisdags och kände verkligen att detta måste jag göra så kräftorna får vänta till nästa helg då vi ska vräka i oss kräftor med Johanna och Kim på vår årliga skiva :D

Nu sitter jag och tittar på filmen "vid din sida". Det är en jätte fin film som berör mig jätte mycket och som jag har sett 100 gånger säkert! Kan den utan och innan och man fäller alltid tårar till den.
Jag har blivit en riktig känslomänniska och blir ofta rörd och tårfylld åt fina saker. Nu måste jag se slutet innan sängen kallar <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Å vilken härlig mat du lagat!!

2012-08-24 @ 23:03:51
Postat av: Johanna

Åh så gott! :)

2012-08-25 @ 21:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu