Fredag

Då var det fredag igen, veckan har gått väldigt fort och jag har hunnit med väldigt mycket :)
Nu ligger jag i soffan efter att ha ätit en lagom mängd mat (för en gångs skull inte för mycket) och kollar lite halvt på fångarna på fortet!

Efter jobbet var jag och handlade lite till kräftskivan imorgon med Johanna, det blir massa gott! Vi ska såklart äta kräftor men till de ska vi ha gratinerad hummer, Västerbotten paj, löjrom, parmesanostsnurror, bröd, färskost mm. jag längtar redan! Systembolaget klarade jag och Pablo av igår, vi blev rekommenderade två olika vita viner som skulle passa utmärkt till kräftor och den ena var "DR loosen" och den andra "gräsö". Båda två är riesling från Tyskland så detta blir spännande :)

Har även shoppat lite i veckan, de blev en ny grå poncho, ett par jeans, ett par svarta byxor och ett par höstskor :) skorna är jag nog mest nöjd över, de är så stilrena, snygga och passar till allt!

Nu ska jag återgå till fortet och fortsätta äta på mina favoritkarameller turkisk peppar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt Mickis! Ni får nog jättetrevligt i morgon med allt det goda! Mums! Din mor har skjutit en Magnum 44 i dag...det du!;) Kram

2012-08-31 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu