Fredag kväll - lördag morgon

Igår kväll var jag hemma hos Lina med Jennie, Carin, Erik, Paulina (som kom hem från Thailand igår där hon rest runt med sin pojkvän i 4,5 månader). Lite senare kom även Pablo, Pontus och Emma förbi. Vi satt och pratade och tog det lugnt hela kvällen, det var super mysigt att träffa alla och det blev inte för sent heller, jag och Pablo gick hem runt 23 :) Imorse hade jag ställt klockan på 8.00 för att se Laila Bagge på Nyhetsmorgon och de gick ju sådär att vakna till när man vet att man får sova hur länge man vill. Pablo ringde mig runt 8.30 för att se till att jag var vaken, han vet hur gärna jag ville se det och då sov jag fortfarande men försökte hålla mig vaken iaf. Men tyvärr var det ett jätte tråkigt inslag just då så jag bestämde mig för att blunda lite tills de var över och de gick ju käpprätt åt skogen då jag vaknade 11.30 och allt var över :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu