Comhem on demand box

Tv boxen kommer nog vara min räddning i höst iaf funktionen play! Jag har nu börjat följa Robinson, ensam mamma och Dallas. Dallas trodde jag inte att jag skulle kolla på alls men såg nyss första avsnittet och f*n vad bra de är.

Idag är jag ledig och jag ska inte göra någonting alls, ska spendera min tid i soffan framför olika bloggar och program på tv. Ja jag ska väl planera lite middag och tvätta mina arbetskläder som luktar hö (!) men de är småsaker som görs på en kvart.
Ikväll ska jag och Pablo hyra filmen hunger games, jag har sett den på reklam några gånget och tänkt att den ska jag se men så fick jag ett sms av Lina att den var sjukt bra så nu måste jag bara se den på en gång :D

Nu ska jag fortsätta mysa med min prinsessa framför gårdagens avsnitt av Robinson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu