Tråk måndag

Tänk vad länge sen vi fick vakna upp med sol och fint väder! Jag hade önskar att det var det idag för man känner sig både gladare och piggare då.
Nu har jag ganska nyss vaknat och ska snart bege mig mot soffan där jag hör att Alexandra redan har lagt sig. Vi är båda lediga idag :) måste fixa något gott till lunch sen, kanske sushi?!
Jag måste äta något som jag blir mätt av också eftersom jag ska till tandläkaren 15.35 och fixa två tänder och efter det kommer jag vara bedövad i någon timme, då vill man iaf inte äta för risken är ju stor att man tuggar sönder hela munnen :/

Åh juste, mina plantor har börjat växa upptäckte jag igår :) det gick verkligen supersnabbt. Får se hur länge jag får behålla allt grönt som kommer upp ut jorden för Alva som är mycket intresserad av sin mattes odlingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu