Tisdag

Dagen började inte bra då jag har sovit alldeles för länge inatt vilket resulterade i huvudvärk hela dagen lång.
Sen har jag bara varit jätte seg hela dagen då jag även börjar känna mig lite sjuk. Jag har haft ont i halsen sen igår men idag har jag mest känt mig tjock i den sen lite halv febrig, det känns iaf som något är på väg att bryta ut men det visar sig...

Nu har vi precis ätit upp middagen som bestod av soppa och mitt egen bakade bröd och nu bär det av mot sängen och jag ska sluta klaga, god natt.
(jag känner mig som den här hunden)


Kommentarer
Postat av: Lina

"Ni vet när man säger att jag tror jag håller på att bli sjuk, då ÄR MAN REDAN SJUK!!!!!" citerar en galen lärare!

2012-04-12 @ 09:09:45
Postat av: Mikaela

Haha, det tror jag säkert ;)

2012-04-12 @ 16:28:05
URL: http://mlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu