Tips!

Här om dagen beställde jag en prenumeration från glossybox. Det är ett företag som skickar hem 5 st skönhetsprodukter i en fin rosa box en gång i månaden och det är produkter som passar just min hy då man fick svara på frågor om vad man har för hudfärg osv.
Jag ser iaf med spänning fram tills jag får hem den första boxen v.17 :)

Efter jobbet åkte jag hem och lagade tackos till middag, tänk att det är så gott varenda gång... Nu ligger jag i soffan och jäser och här tänker jag ligga ett tag till iaf ;)
Jag känner att jag snart måste ta tag i min träning som jag så länge har pratat om. Nu känner jag iaf att jag VILL träna och de har jag inte känt tidigare. Jag tror det är viktigt att hitta viljan, det går inte att göra något om man inte vill.

Nu ska jag kika om jag hittar någon film att hyra och sen mysa med min sambo i soffan hela kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gott med tacos!



Ja nu kanske du får användning för dina träningskläder :)

2012-04-11 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu