Middag

Idag kände både jag och Pablo att vi ville äta något gott och dela på en flaska Asti och vad passar då inte bättre än skagenröra fylld bakpotatis och
ugnsgratinerad hummer. Det var huuuur gott som helst :)
Jag har nu arbetar 11 dagar i rad ganska långa pass dessutom så denna kväll ska spenderas på soffan framför först Let's dans (heja Pernilla) och sedan BB. Imorgon när jag vankar så har jag köpt hem en massa gott till frukost som jag tänker äta i sängen och kolla Nyhetsmorgon, se vad man har missat i veckan helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu