Måndag

Usch jag vaknade nyss 11.45!!! Så länge har jag inte sovit på väldigt länge, känns som att hela dagen är förbi och inte känner jag för att göra något heller. Jag tror ändå att jag behövde denna sömnen då jag inte har vaknat till någon gång alls på morgonen innan, joo klart när Pablo åkte vid 6.30 men efter det somnade jag om på några sekunder.
Jag måste nog göra någon nytta idag ändå så det kommer bli en storstädning, tvättning och inhandling av ett par nya jeans. Kanske ska ta och tvätta fönstren också, det är något som verkligen behövs, kanske ska vänta till Pablo kommer hem då det är lite svårt att hålla koll på katterna, jag vill ju inte att de ska hoppa ut! Så vi får se om det blir gjort idag eller någon annan dag, det behövs i alla fall.

Nej nu får jag pallra mig ut sängen, jag har saker att göra (tror jag börjar med att köps jeansen, det lät roligast)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu