God morgon

Gäsp! Nu har vi precis vaknat efter en lång och skön sovmorgon :) snart ska vi nog gå upp och göra frukost, men jag ska nog dra mig lite till tror jag ;)

Senare i dag, närmare bestämt 18.00 ska vi åka på en kryssning med båten Cinderella. Jag fick veta igår att det är en rock kryssning??!!! Jag hatar rock! Det är väl tur att båten är stor så vi kanske kan undvika den musiken. Vi startar iaf med att gå upp på buffén, åh vad jag längtar tills all mat och allt brukar vara jätte gott också. Det bästa är nog att man får ta huuuur mycket man vill :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu