Fredag hela dagen

Idag har det varit fullt ös från början. Startade dagen med att åka och lämna Alice hos djurkliniken, det är dags för klippning! Fick stressa som tusan för att hinna i tid och eftersom jag var hungrig som ett as så var jag bara tvunget att ta driven på donken så jag fick lite frukost i mig. Sen efter det åkte jag direkt till jobbet fast jag egentligen började 11, tyckte att det kändes så onödigt att åka hem i två timmar och inte göra någonting alls. Klockan blev sedan 13.00 och jag satte av mot djurkliniken för att hämta hem Alice på lunchen, hon ska ju inte behöva sitta där ensam hela dagen. Det är inte långt från Ica till djurkliniken men jag lovar att alla bilar var ute och åkte precis där jag var och alla människor skulle gå över gatan när jag kom farandes. Jag skulle ju behöva äta innan jag kom tillbaka så det vart driven på donken igen! Jag har nog aldrig ätit en hamburgare så fort i hela mitt liv tror jag. Tror jag kastade i mig hela burgare+pommes+dryck på 4 minuter, sen kan jag lova att jag var mätt.
Väl hemma efter jobbet drog jag en vals med dammsugaren sen började jag laga mat. Ikväll åt vi lax med hummerås, potatis och smörstekta morötter och sparris, det var gott :)
Nu väntar jag på BB sen väntar sängen på mig, John blund har nog redan varit på besök känner jag.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh det där såg gott ut! Mycket godare än donken kan jag tänka mig ;)

2012-04-27 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu